Utbildning i personalfrågor, personalhantering & lönehantering
En yrkesinriktad utbildning inom, personalfrågor, personalhantering och lönehantering för dig som vill ha djupare kunskap och förståelse inom dessa ämnen.
Vi går igenom regler vad gäller bruttolön, skatteavdrag, traktamenten och olika sorters frånvaro (till exempel sjukdom och föräldraledighet) och gör enklare beräkningar. Dessutom går vi igenom vilken statistik som ska redovisas, hur man räknar ut/betalar in sociala avgifter samt hur en kontrolluppgift är uppbyggd.
Se utbildningstillfällen och anmäl dig till utbildningarna nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss.
Kommande utbildningstillfällen personalfrågor & lönehantering
Fler företagsutbildningar
Utöver utbildningar i personalfrågor, personalansvar och lönehantering erbjuder vi även företagsutbildningar inom andra områden så som:
- Bättre arbetsmiljö ›
- Arbetsrätt ›
- LAS-utbildning ›
- Grupputveckling ›
- Stresshantering ›
- Konflikthantering för chefer ›
För att få en överblick av våra utbildningar i bland annat personalfrågor, se vår kurskalender här ›